Crisi, competitivitat i millora de productivitat

Un aspecte magnífic de la crisi, és que ha forçat a moltes empreses a modernitzar-se i a optimitzar-se.

Per exemple, ha proliferat el número d’indrets on tenen Wifi.

Dençà un temps també he vist que alguns restaurants han començat a fer menús el cap de setmana, dissabte i diumenges, que inclouen calçots i fins i tot menús de nit a un preu de 14 euros.

Els més espavilats en el millor sentit del terme, els més hàbils, que han sabut seguir donant servei de qualitat a preus populars se’n surten, i treballant més, mantenen el nivell d’ingressos precrisi.

Recordo bars on el servei era pèssim. En aquests casos el que feia era no tornar-hi. Com a mesura higiènica: no alimentar el mal servei per a que no creixi i es reprodueixi. Enlloc d’això sempre he anat a locals on el tracte és òptim, i és on els premio amb bones propines.

El que està clar és que vendre fum no té futur i que condueix a la ruïna de les empreses on es practica.

El que no sigui construir, aportar i aportar valor afegit ja no té lloc a les empreses, si és que volen ser competitives.

Una petita reflexió com a pretext per a penjar una foto del meu esmorzar. ;-)

Enllaç curt Twitter: http://wp.me/pzeab-1Mw

Català-Catalunya English-USA Traduir a l'Anglès. Translate to English Compartir: La TafaneraIndependènciaCatosfera|FacebookTwitterFriend Feed|googleDeliciousDiggTechnoratiredditmixxyahoolivestumbleuponsimpy

Tags: ,

1.581 visualitzacions - versió en PDF

També us podria resultar interessant:

Comments are closed.