S’ha de ser molt matusser i menystenir completament el teu públic per a fer una cosa tan maldestre, mancada de transparència i cutre com ha fet el “diari” gol.
La ràbia contra Laporta és tan intensa, i l’interès per amagar la seva carismàtica figura tan exagerat, que han manipulat una fotografia, molt barroerament per cert, per tal de fer-lo desaparèixer.
Aquí us deixo el trist muntatge de la maldestre publicació. Un nyap com una catedral, i un fet indigne d’una democràcia i de l’exercici d’uns suposats periodistes. Llur codi deontològic deu valdre menys que un compromís de pagament de la Generalitat o el futur de jordi hereu.
Amb tot, la premsa i televisió espanyola ens té acostumats a aquesta gasòfia. El que no entenc és que els espanyols no es rebel·lin.
Adreça curta Twitter: http://wp.me/pzeab-1KA
![]() ![]() | Compartir: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tags: Joan Laporta, manipulació, mentides, Transparència / Transparency
2.396 visualitzacions - versió en PDF