Si sou dels que cobegeu un iPad d’apple, i el voleu comprar, us recomano que us ho mireu bé.
Llegiu aquesta llista de desavantatges que presenta i després ho tindreu més clar:
1. No és en Català (com res d’apple)
2. No té suport per a Flash, igual que l’iPhone. Res de gaudir de jocs en Flash o programari escrit en aquest llenguatge.
3. No té ports USB, així que res de copiar cançons del llapis a l’iPad i a l’inrevés, ni lector de targes SD. (crunchgear ens explica que podem connectar adaptadors propietaris d’apple que ens proporcionen un USB i lector SD)
4. No us podeu instal·lar les aplicacions que volgueu, heu de passar per la apple store.
5. No és multitasca a data d’avui (OS 3.2), això vol dir que només pot fer una cosa alhora, és a dir, no podeu estar escoltant música mentre llegiu un llibre o navegueu per Internet, o una cosa o l’altra.
6. No es pot connectar a un televisor. No té port HDMI.
7. No té GPS. Té una cosa anomena A-GPS (GPS assistit) que funciona amb l’ajuda de Wifi o 3G.
8. No té càmera.
9. No té connector de xarxa. Wifi o 3G (el model 3G).
10. El preu és molt elevat.
11. Segons les principals webs no podeu aprofitar la connexió a Internet de l’iPhone des de l’iPad. (es conneix com Tethering o compartir la connexió. Nota: podeu fer una trampa i enganyar a l’iPad amb un dispositiu Mifi, però us implica contractar un pla de dades per al Mifi o comprar una aplicació a la apple store que permet que l’iPhone actui com a router Mifi)
Cal dir en el seu favor que ve equipat amb bluetooth 2.1 + EDR, el que permetrà connectar-li dispositius addicionals, nogensmenys els punts anteriors el converteixen en un dispositiu no recomanable.
Et pot interessar:
Cnet: Five things the iPad is missing (anglès, traducció al Català)
Mashable: The Anti-Hype: Why Apple’s iPad Disappoints (anglès, traducció al Català)
apple: especificacions de l’iPad (anglès)
Adreça curta d’aquest article: http://wp.me/pzeab-1fe
![]() ![]() | Compartir: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tags: Apple, Compartir connexió / Internet tethering, iPad, Mifi, monopolis / monopolies
3.762 visualitzacions - versió en PDF
[…] pot instal·lar Android en un iPhone, res no impedirà de fer-ho en un iPad (encara que com sabeu a mi no m’agrada per molts motius). Traduir a l'Anglès. Translate to English Compartir: […]