Ja us vaig comentar que sembla ser que els portàtils amb Windows 7 fan que la bateria s’esgoti més aviat que no pas amb Windows XP.
Nombrosos blocaries estan reportant que el mateix portàtil amb Windows 7 funcionaria amb bateria un 10% menys de temps.
Us adjunto una petita gràfica de LAPTOP Magazine:
També en parlen jkOnTheRun i liliputing. (els comentaris són realment interessants)
No he vist res als comentaris però jo suggeriria de desactivar l’odiós Indexing Service (servei d’indexació) que està tota l’estona mirant al disc.
Si teniu un disc dur SSD (basat en memòria flash) no defragmenteu. En teoria és inútil (el temps d’accés a memòria és el mateix per a tot el disc) i comenten que pot degradar el rendiment del disc.
Per a allargar la duració de la bateria també suggereixen d’instal·lar algunes eines que baixen la freqüència i el consum del processador quan no s’està utilitzant.
![]() ![]() | Compartir: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tags: Windows 7, Windows XP
1.768 visualitzacions - versió en PDF