Caiguda de la publicitat als diaris Americans

Alan Muter al seu bloc “reflections of a newsosaur” fa una anàlisi de la baixada de vendes en publicitat impresa als diaris Americans, des de 2006.

La gràfica, que reprodueixo a continuació, mostra la baixada del 29,7%.

baixada_de_publicitat-q1-2009-newspaper-ad-sales-rate

En números respecte l’any passat, al primer trimestre de l’any 2009, han  deixat d’ingressar $2.6 billion, donat que ells considerat un billion 1.000 milions i no com nosaltres un milió de milions, han deixat d’ingressar aquest primer trimestre d’enguanya, respecte l’any passat: 2.600 milions de dòlars.

Les dades estan extretes de la Newspaper Association of America, en aquest informe.

Amèrica és un país que té una transparència envejable. Especialment respecte a tots els païsots socialistots d’europa enyoradots del marxisme, així que les coses es publiquen.

Al cap i a la fi és de sentit comú que l’informació circuli amb transparència: de cara a l’inversor i de cara a la societat en general.

En la meva opinió aquest és el principal motiu per el que els socialistots escampen un odi irracional envers Estats Units i Israel.

Si els ciutadans Catalans exigíssim el mateix grau de transparència als nostres governs i polítics, aquests no durarien ni dos dies.

Sabríem immediatament en que es gasten tots els diners de govern, sabríem si en montilla té o no té el batxillerat o si els “estudis” d’en saura són imaginaris, sabríem a qui es contracten els “estudis” que encarrega el govern, i si els “estudis” fets per a justificar l’aberració de fer un túnel sota els fonaments de la Sagrada Família els han fet uns txitxarel·los a sou. De fet sobre aquest últim punt, 6.600 experts de tot el món han manifestat que és una bogeria fer aquest túnel, i alguns que no existeix tecnologia actualment per tal de garantir que no resultarà malmesa o s’esfondrarà. Imagineu-vos que fa poc s’ha enfondrat l’arxiu nacional històric de colònia, a alemanya.

sossagradafamilia_250x250_catalaL’opinió del professor del Catedràtic del prestigiós MIT, expressada en aquesta carta enviada a ridao, és que posar en risc així la Sagrada Família és una bogeria pròpia de bàndals, recollida al web de SOS Sagrada Família, amb moltes més opinions.

Visita:

http://www.sossagradafamilia.org/catala/index_catala.html

Aquí pots enviar un email contra aquesta monstruossitat.

 

Alan Mutter també ens informa que la publicitat online va caura un 13.4% fins arribar a $696.3 milions, el primer trimestre de 2009.

La situació és complicada per a la premsa tradicional. 

Un en parlava l’11 de Marça a El diari New York Times ven gran part del seu emblemàtic edifici.

El cert és que tots ens hem de reinventar i innovar.

Català-Catalunya English-USA Traduir a l'Anglès. Translate to English Compartir: La TafaneraIndependènciaCatosfera|FacebookTwitterFriend Feed|googleDeliciousDiggTechnoratiredditmixxyahoolivestumbleuponsimpy
4.121 visualitzacions - versió en PDF

També us podria resultar interessant:

2 Responses to “Caiguda de la publicitat als diaris Americans”